čtvrtek 14. listopadu 2013

2. část

*Cink*
Ozval se zvonek nad dveřmy na znamení toho, že někdo přišel. "Bruno?....Máš na mě….?" Zarazil se když mě uviděl v křesle. "Ehm..promiň já počkám vepředu."
"V pohodě Louisi. Cos potřeboval?"
"Jestli by sis na mě našel čas. Ještě dneska."
"Určitě. Jen dodělám Amy toho tygra. Počkáš půl hodinky?"
Asi jenom přikývl, nevím neviděla jsem ho, ale podle kroků usuzuju, že si šel sednout dopředu na sedačky.
Bruno měl opravdu za půl hodiny hotovo. Zalepil mi to a já s ním šla dopředu k pokladně, abych mu zaplatila. Na sedačkách seděli dva kluci a povídali si, jeden z nich musel být určitě vzadu za Brunem. Zrovna sme se vsázeli, kdy přijdu s tím, že chci další tetování, když nám vtrhl do rozhovoru jeden z nich. "Čááááu Bruno!" zařval tak, že se divím, že mi nepraskly bubínky. Otočila jsem se a hodila na ně vražedný pohled. Kudrnáč se ušklíbl od ucha k uchu a ten druhej se smál.
"Čau Harry." odpověděl Bruno.
"Nechceš nás představit?" Bruno se na mě podíval a já jen pokrčila rameny.
"Takže Harry, Louisi tohle je Amy. Amy Harrry a Louis."zakývala jsem jim a otočila se zpátky k Brunovi.
"Máš zítra večer volno? Docela bych někam zašla a nechci jít sama."
"Jo, taky bych někam šel. Uhm v 9 tě vyzvednu před barákem. Okay?"
"Platí měj se.Čau kluci" vyšla jsem a zamířila si to rovnou do obchodu a potom domů.

Na druhý den, potom co jsem dorazila z práce jsem si konečně sundala náplast z tetování. Zalezla do sprchy a potom se nachystala. Bruno přijel přesně v 9. Seběhla jsem za ním dolů a jeli jsme do nejbližšího klubu. Vybrali sme ho schválně, protože tam měl Bruno kámoše vyhazovače, takže jsme nemuseli čekat tu hnusnou frontu. Sedli sme si rovnou k baru a jako vždy jsme si na začátek objednali dvojtou whisky. Kopli sme to do sebe a nechali si donést pivo. U něj sme kecali, a když sme dopili šli sme na parket. Asi po dvou písničkách se kousek od nás objevil Louis s nějakou holkou. Jenom sme si zakývali a tancovali dál.
Šli sme si sednout zpátky k baru a koho tam nevidím? Harryho jak do sebe lije panáka vodky. Bruno ho pozdravil, a když se otočil, tak nás s úsměvem pozdravil taky. Objedala jsem si další whisky a kopla ji do sebe.
"Smím prosit?" objevil se u mě Harry.
"A co za to?"
"Budeš tacovat s tím nejvíc sexy klukem v tomhle baru" nahlas jsem se zasmála.
"Tady si někdo hodně věří, ale já mám ráda sebevědomý lidi." sesedla jsem ze židličky a následovala ho na parket.
Nevím jestli je takle peverzní pořád nebo je to tím alkoholem, ale byl na mě přitisknutý nehorázným způsobem. Pořád mě držel za zadek nebo do mě něco hustil. Možná, že kdybych byla víc opilá už by jsme nestáli na parketu, ale dělali něco úplně jiného. Po tom co jsem si dala další 2 dvojité whisky a pivo si nic nepamatuju.
Ráno jsem se vzbudila nahá u mě v posteli a vedle mě spokojeně spal Harry. Bože! Já věděla, že už nemám pít. Zvedla jsem se a upodivu mě ani nebolela hlava, tak jsem šla do kuchyně udělat kávu a snídani.
Harry přišel zrovna když jsem dodělávala vajíčka. Opřel se o rám dveří a usmíval se od ucha k uchu.. "Dobré ránko." pozdravil a stoupl si za mě. "Co to kuchtíš?" objal mě okolo pasu a hlavu si položil na moje rameno.
"Dobré. Snídani a to že jsme s spolu vyspali neznamená, že mě můžes objímat." odbila jsem ho a natála se pro talíře.
"Au. To bolelo. Ale myslím, že po tom co jsi včera předvedla. Si zaslužíš nejenom obejmutí.." Mluvil mi potichu do ucha a potom mě začal líbat na krku.
"Za to ty jsi toho asi moc nepředved, jelikož si to nepamatuju." Ušklíbla jsem se a i s talířkem a kávou si sedla za stůl. Harry jenom stál a koukal na mě jako na jednorožce.
"Nestůj tam tak a poď jíst. Možná ti dám ještě šanci to napravit." mrkla jsem na něj a dál se věnovala své snídani. Jenom se potichu posadil a začal jíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat