čtvrtek 14. listopadu 2013

3.. díl

"CHARLIE!"
"Hmmmmm?"
"Vstávej za půl hodiny máš být na zkoušce!" řval na mě zpoza dveří bratr.
'A do hajz**' zanadávala jsem si sama pro sebe a vylítla z postele. Za 15 minut už jsem byla hotová a nasedla jsem do mého auta.
Na místo jsem dorazila s dvou minutovým zpožděním, a když jsem celá červená a udýchaná rozrazila dveře do zkušební haly upřelo se na mě několik párů očí. Trošku sem se vydýchla a už se nadechovala k omluvě, ale zastavil mě Jeremy.
"V klidu Charlie, oni tu ještě nejsou." vydýchla jsem si a svalila se na sedačku úplně vepředu.
Jen co jsem dosedla se znovu rozrazili dveře a v nich se zjevil můj sen a zároveň noční můra. Znovu jsem tedy vstala a čakala až přijdou k nám.V duchu jsem si pořád opakovala, že nesmím mluvit holčičím hlasem a musím si představovat, že jou to moji příbuzní abych se na ně nevrhla. Už jsou skoro tady PANEBOŽEPANEBOŽEPANEBOŽE! 'Uklidni se!' zařvala jsem na sebe v duchu a trochu zmírnila můj úsměv od ucha k uchu.
"Tak děcka já jsem Mel Sheen. Jeden z manažerů tudíž i váš zaměstnavatel. S některými už jem mluvil po telefonu. Tohle jsou Liam, Zayn, Niall, Harry a Louis." ukazoval na ně a oni se na nás usmívali. "Tohle je Phil, Jeremy, Max a Charlie." taky jsme se na ně usmáli a všichni jsme si potřásli rukama. 'Tak jo, to nejhorší mám za sebou, teď už se jenom chovat a mluvit jako kluk'
Dali jsme si pár písniček trochu pokecali a šli jsme domů.


Další dva týdny probíhaly podobně, dopoledne zkouška a odpoledne ztrávené u kluků ve vile sledováním filmů, kecáním a hraním her. Zatím nikdo na moje tajemství nepřišel, ale nebylo k tomu daleko.
"Mami já to potom uklidím! Neboj se." seděla jsem v kuchyni, telefonovvala s mamkou a chystala nějaký jídlo k filmu. S mamkou jsem mluvila normálním hlasem jelikož, tam se mnou nikdo nebyl.
"Ne, nevím kdy přijdu. A od kdy vůbec řešíme takové věci?Vždyť víš kde jsem a s kým."
"Dobře taky tě mám ráda. Dobrou noc." položila sem to a otočila se, že půjdu zpět do obýváku. No za mnou stál Liam a vyjeveně se na mě koukal. 'Tohle nevypadá dobře'. Odkašlala jsem si.
"Nechceš mi něco říct?"
"Není co. Jenom jsem kryl ségru, která je na nějakým mejdanu."
"Ale ty nemáš ségru." 'sakra!'
"Mám. Jenom jsem o ní nemluvil. Víš je to moje malá sestřička, a kdyby se to dozvěděl některý z těch nadrženůc támhle" ukázala jsem na obývák. "tak by se s ní chtěl seznámit a o to já nestojím."
"Aha. Ale proč teda volala na tvůj mobil" 'Bože! proč to musel být ten nejzvědavější.'
"Protože ona má mobil doma a nakecali jsme mámě, že půjdem spolu." Liam jenom přikývl a pomohl mi donést všecno do obýváku. Mezi dveřma jsem ho ještě zastavila. "Prosímtě neříkej jim, že mám ségru." zas přikývl a pokračovali jsme k pohovce.

Momentálně sedíme na zemi v kruhu a hrajeme flašku. Nikdy jsem tu hru neměla ráda. A padlo to na mě. 'Paráda'.
"Pravda nebo odvaha?" zeptal se mě Phil.
"Pravda."
"Kolik jsi už měl holek?" začla jsem kašlat.
"Ehm. Dvě." všichni byli chvíli ticho, ale pak se začali řechtat jako fetlý koně.
"To..to myslíš…vážně?" vykoktal ze sebe Harry.
"Ano. Já totiž narozdíl od tebe upřednostňuju dlouhodobější vztahy." 'Bože za tuhle roli bych měla dostat oskara' Zvedla jsem se a odešla. Slyšela jsem jenom harrryho poznámku "Jak to myslel 'na rozdíl od tebe'?" a zavřela jsem za sebou dveře na verandu. Po chvílii za mou došel Liam.
"Promiň…" vypustil ze sebe.
"Není proč." odvětila jsem a dál se dívala na hladinu bazénu pode mnou. Nastalo trapné ticho.
"Neměl by ses vrátit?" zeptala jsem se ho po chvíli.
"Vlastně ani ne. Vytáhli flašky a ty víš, že já nepiju."
"Aha" a zas to trapné ticho. A zase jsem ho přerušila já.
"Tak, kdy že se to chystáš za vašima?"
"Týden před začátkem turné."
"Tak pozdravuj ségry i vaše."
"Budu. Jak se vlastně jmenuje tvoje ségra?" ' a do rici'
"Ehm Charlie."
"Počkat..takže ty a brácha ste Charlesové a ségra se jmmenuje Charlie?"
"Ehm jo….naši rodiče jsou na tom jménu trochu ujetí." nervózně jsem se zasmála. Liam chtěl ještě něo říct, ale pak jenom mávl rukou. Stáli jsme tam dloho a bavili se o všem možném.

Žádné komentáře:

Okomentovat