úterý 19. listopadu 2013

7.díl



Liam se povzbudivě usmál a šel směrem ke mně. Obejmul mě kolem ramen a z hluboka se nadechl.
„Lidi. Já vím, že je to šok. Pro mě taky byl, ale za tu dobu, co to vím. Jsem si uvědomil, že na jejím místě bych se možná zachoval stejně. My si taky chtěli splnit sen a tohle byl její, a v tu chvíli jediný, způsob jak ho dosáhnout. Chápu, proč to udělala, a taky chápu, proč nám to neřekla. Zkuste to prosím taky. Vím, že potřebujete čas, ale pokuste se o to.“
„Počkat,  počkat. Jak dlouho to víš ty?“
„Ehm. Zjistil jsem to asi měsíc po začátku turné. Slyšel jsem ji telefonovat s bráchou.“
„Paráda!“ vykřikl Zayn, ne moc nadšeně.
„Kluci moc se omlouvám, že jsem  vás dostala do takové situace.Vážně mě mrzí,  že jsem vám musela lhát. Doufám, že až to vstřebáte a možná i  pochopíte, budeme zase kamarádi.  Prosím vás o to, mám vás ráda a nerada bych o vás přišla jenom proto, že jsem blbá.“ odvážila jsem se na ně podívat. Vypadali pořád stejně vyjeveně.
„Nevím jestli to ještě chcete, ale teď se jdu zase zamaskovat, abychom mohli na zvukovku a poté koncert.“ odeešla jsem z místnosti na záchod, kde jsem ze sebe zase udělala kluka.


Chvíli jsem stála za dveřmi šatny než jsem se zase odvážila vstoupit.

Kluci seděli na sedačce a potichu si povídali. Když spozorovali, že se otevřeli dveře, upřeli svoje pohledy na mě.
„E-ehm..“ odkašlal si Louis. „Jak začít? Prostě. Snažíme se tě pochopit a myslím, že nám to jde docela dobře, ale potřebujeme ještě čas.“ nervózně se podrbal za krkem.
„Máte času kolik budete chtít.“ odvětila jsem s úsměvem.
Nasalo trapné ticho, které přerušil až Liam. „Tak jdeme na zkoušku.“

Během zkoušky byli všichni odtažití, ale nedivila jsem se. Liam mě povzbuzoval, že je to za chvíli přejde a uvědomí si, že jsem to pořád já Charlie, ikdyž už né kluk.Ppo zkoušce sme se dotal do šatny.
„Takže Charlie. Jsi vlastně Charlie.“ pousmála jsem se.
„Ano, jmenuju se Charlie. Mám jednoho sourozence, dvojče, bratra Charlese.“
„Takže tímhle chceš říct, že tvá sexy sestra jsi ty? A my celou tu dobu měli perverzní narážky na tebe?“ zeptal se Max.
„Eh……jo“
„Trapas“ ponesl tiše a sklonil hlavu.
„V pohodě kluci. Není to trapas. Víte, co je trapas? Když si jde ‚kluk‘ kupovat věci, které pořebuje jenom holka.“ všichni se začali smát a trochu se tím vylepšila nálada.
„Proto jsi byl, promiň byla, jednou za čas zničeho nic nabroušená.“
„Bingo!“ zzase jsme se začali smát a atmosféra se uvolnila ještě o něco víc.

Do koncertu se všechno nějak uklidnilo a při něm by jste ani nepoznali, že se něco dělo.

Já vím, já vím. absolutně nereálné, ale hádejte co? Ono to nemá být reálné -_-. V klidu tohohle si nevšímejte, to neměla být narážka na někoho kdo tohle čte, ale na jednu debilní krávu, kterou bych nejradši majzla něčím po hlavě.
Byla bych neskonale ráda, kdyby jste zanechali nějaký komeentář, pokud jste to dočetli až sem.

2 komentáře:

  1. Náhodou to reálné je, i když to nemá být reálné :D. Já to uplně miluju. Jsem na tom tak trošku víc závislá :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Oh jsem díler! doufám, že mě nzavřou ;DDD

    OdpovědětVymazat