čtvrtek 14. listopadu 2013

Druhá strana euforie

Deprese je velmi široký pojem,
ikdyž ho popisujem jedním slovem.
V depresi může být člověk z čehokoliv,
ale největší deprese má abstinující alkoholik.
Deprese je ludra, která tě srazí z noh.
Nevyhne se jí ani velký černoch.
Je opakem stabilního pocitu štěstí
a je obykle doprovázena bolestí.
V depresi jsem momentálně i já,
páč se o mě nikdo nezajímá.
Všichni na mě serou,
ale spolu se bavijou.

R:
Jsem sama, jak kůl v plotě.
Nezajímám jedinýho člověka na světě.
Matka ani neví, co dělám
a přátele už nezajímám.
Kašlou na mě všichni do jednoho,
je jim jedno, jak se známe dlouho.
Nevím, co jsem udělala špatně,
že mě odstranili, jak špínu na plotně.

Je teď mou každodení součástí
a vyžívá se v mém neštěstí.
Je to svině, která tě do sebe vtáhne
a tak rychle nepustí, jedině, když tě z ní někdo vytáhne.
Chci už zase šťastná být
a jejich přátelství mít.
Ona mi to nechce dovolit
a v mém nitru se chce nadobro usadit.
Snažím se jí v tom zabránit
a před sebevraždou se zachránit.
Už to nejde, už dál nemůžu,
jedině smrtí si teď pomůžu.

R:
Jsem sama, jak kůl v plotě.
Nezajímám jedinýho člověka na světě.
Matka ani neví, co dělám
a přátele už nezajímám.
Kašlou na mě všichni do jednoho,
je jim jedno, jak se známe dlouho.
Nevím, co jsem udělala špatně,
že mě odstranili, jak špínu na plotně.

Žádné komentáře:

Okomentovat