neděle 8. prosince 2013

8. díl

Předem chci upozornit, že je o ničem, ale zatím mě nenapadá jak budu pokračovat, takže takových částí bude víc. Btw. mám supovou náladu ;DD Ale to asi nikoho nezajímá ;DD nevadí.



Po koncertu jsme zalezli do busu a vyvalil se u televize.
„Ehm… nevím jak vy, ale já se jdu osprchvat a převléct.“ zvedla jsem se a zamířila nejdřív do kufru pro věci a potom do koupelny. Koupelna sice byla zatraceně malá a vodou jsem musela šetřit, ale po tak náročném dni jsem si tu horkou sprchu pořádně užívala.
Dorazila jsem zpátky do „obýváku“ a našla kluky jak se dívají na horor. Chtěla jsem si z nich trochu vystřelit, tak jsem se dala na  čtyři a doplazila se za gauč. Naštěstí mi to vyšlo a nikdo si mě nevšiml. Potichu jsem se otočila čeem k gauči a dloubla jsem do harryho do ramene.

„Ááááááááá!“ vypískl jako baba a vyskočil z gauče. Tím vyděsil všechny ostatní, kteří vyletěli za ním do velkého objetí, ve kterém řvali jako by jim trhali končetiny. Nevydržela jsem to a pořád schovaná za gaučem vyprskla smíchy.

„Kdo je to?“ ozval se vyděšený hlas zayna, díky němuž jsem se začla smát ještě víc. Kroutila jsem se na zemi a slzy mi tekly z očí. „Jdi se tam podívat!“ „Já? Proč já? Jdi si tam sám!“ „Nenenenenene, já tam rozhodně nejdu.“ už jsem ani nevydávala smích jenom se třepala a dusila se.
 „Tak jdeme všichni.“ Najednou někdo vykřikl v televzi a kluci posloužili jako ozvěna. Málem jsem se počůrala. Asi po pěti minutách jsem vyděla přes gauč nahýbajícího se Liama, když mě viděl připojil se ke mně a ve smíchu se svalil na gauč. Během vteřiny už se nad gaučem skláněli všichni a já znovu vyprskla smíchy. Vsadím se, že jsem byla rudá jako paprika. Klukům to docvaklo a začli se smát s námi.
Asi po pěti minutách jsem se uklidila a pomalu se postavila na nohy. poutírala jsem si slzy a chytila se za břicho. Pomalu jsem si sedla na gauč a opřela se o něj. „Kluci. Děkuju vám, už vím jak se cítil Voldemort, když si myslel, že je nesmrtelný.“
„To ale nebylo vtipný. A mimochodem nelekl jsem se tě abys věděla.“ řekl trucovitě Harry.Začla jsem se znovu smát, ale to jsem dělat neměla. Ozvalo se totiž moje namožené břicho. „Au“ vypustila jsem ze sebe a znovu se chytla za břicho.
„Jsi v pohodě.“ zeptal se starostlivě Liam.
„V klidu jenom mám natažený svaly ze všeho toho smíchu.“ jenom přikývl a pohodněji se usadil. Potřebovala jsem jít na záchod, tak jsem se zvedla. „Kur**, to je horší bolest, jak když to dostanu.“ zanadávala jsem potichu, ale Louis mě slyšel a začal se smát. Hodila jsem na něj vražednej pohled a odbelhala se na záchod.

„Áááááh! Jste normální!“ vykřikla jsem, hned po tom, co jsem otevřela dveře. Skočili mi totiž do cesty ti dva idioti, co se jim říká Larry. „Odplata Charlie.“ posměšně se usmíval Harry. „Škoda, že nejsem takove posera jako ty.“ poplácala jsem ho po tváři a s úsměvem ho obešla.
Zbytek večera jsme ztrávili hádkou na co se budeme koukat, a poté parodováním toho, co jsme vybrali.


2 komentáře:

  1. Tady toho přibilo strašně moc :D (hlavně písniček). Né, že bych si stěžovala :D. Vážně děkuju za to, že jsem kvůli tobě závislá na The rest of us od Simple Plan, vážně díky. Pořád si to zpívám v hlavě a pak nevím, co po mě ostatní chtějí.
    Ti borečci co zpívají Why'd You Only Call Me When You're High? zpívali na letní olympiádě! :D (asno, strašně tě to zajímá :D).
    A na tom klukovi z Amasic jsem byla kdysi závislá a pořád poslouchala jeho covery. Pak jsem, ale zapomněla jeho jméno a ztratila jsem ho :D. A teď jsem ho znovu našla!!! :D
    A teďka se konečně dostáváme k dílu. Je to o ničem? :O Děláš si srandu? Nikdy to neni o ničem! Jak jsem říkala, jsem na to závislá.

    OdpovědětVymazat
  2. ;DDD Rozšiřuju víru v můj výběr hudby ;D Jsem něco jako hudební guru? ;DD Nic dobrý. Toho si nevšímej ;D
    The Rest Of Us mám taky pořád hlavě, ale já jich tam všech 7, takže to tak nějak střídám ;DDDD Ale nejvíc si přehrávám LUCKY ONE ♥
    Arctic Monkeys? Ani nevím ;DD
    ;DDD Oh připaám si jako "gůgl" díky mně si něco našla ;D Má úžasný covery :3
    Oh dějkuji ti! Uctívána buď za to ;D

    OdpovědětVymazat