čtvrtek 14. listopadu 2013

Pád a vzestup

Noc, tma, strach.
Moje srdce bije na poplach.
Slyším kroky z dálky
sevřely mě do kazajky.

Temnota, prázdno, úzkost.
Kdo mi pomůže přejít tenhle most?
Chci zakřičet a něco zničit.
A mít pocit, že můžu starosti do šuflíku strčit.

R:
Chci tu bolest zahodit
a radostí ji nahradit.
Chci pocit štěstí mít
a nenechat své blízké odejít.
Už nikdy nechci pocítit tu bolest,
Kdy utichá blízkého srdce šelest.

Den, světlo, odvaha.
Je načase začít odznova.
Před sebou výjevy z pohádek,
měla bych si v hlavě udělat pořádek.

Svítání, naděje, naplnění.
Je načase ukončit smutnění.
Už je mi fajn, je mi dobře,
ikdyž je můj blízký tam nahoře.

R:
Chci tu bolest zahodit
a radostí ji nahradit.
Chci pocit štěstí mít
a nenechat své blízké odejít.
Už nikdy nechci pocítit tu bolest,
Kdy utichá blízkého srdce šelest.

Pořád mám strach, že se vše pokazí
a mě to na kolena už navždy srazí.
Chci s těma mýma být minimálně navždy
a nedožít se něčí sebevraždy.

R:
Chci tu bolest zahodit
a radostí ji nahradit.
Chci pocit štěstí mít
a nenechat své blízké odejít.
Už nikdy nechci pocítit tu bolest,
Kdy utichá blízkého srdce šelest.

Žádné komentáře:

Okomentovat