čtvrtek 14. listopadu 2013

Brněnské noční kino

Noční Brno, zvuků všude plno.
Jdu si temným městem a vidím skvělí kino.

Někdy je to horor, jindy komedie zas.
Když jdu kolem Cejlu jsem napjatá, jak vlas.

Jdu dál a vidím mega čokla,
kdybych nebyla tak posraná asi bych i hafla.

Čekám na noční rozjezd a přemýšlím,
co za hovadiny, to zas vymýšlím.

R: Postavy z kina mají scénaře a hrají postavy bez tváře.
Postavy z reality mají tváře a nikdo jim nepíše scénáře.
Každý máme své druhé já,
které se čas od času na povrch prodírá.

Bus už stojí na semaforu
a řidič si se mnou hodlá zahrát hru.

Hru, která má jednoduchá pravidla
jezdit tak, aby se většina pasažérů poblila.

Už vystupuju, tentokrát jsem to zvládla.
Odola jsem nárazům a nespadla ze sedadla.

Další kino přede mnou se odehrává.
Drama, které zatím blonďák prohrává.

R: Postavy z kina mají scénaře a hrají postavy bez tváře.
Postavy z reality mají tváře a nikdo jim nepíše scénáře.
Každý máme své druhé já,
které se čas od času na povrch prodírá.

Až přijdu domů, zahraji si taky roli, budu hlavní postavou.
Bratr bude divák a já budu hrát v dramatu s matkou.

O tom, kde jsem byla a jak si to dovoluju,
že vlastní matce neřeknu, že někam jdu.

Bratr už má v ruce popcorn a milku,
nejradši bych po něm hodila sekyrku.

Je to totiž herec nejlepší
a o své pravdě všechny vždy přesvědčí.

Nejlepší herci jsou obyčejní lidé, každý den hrají role veliké….

Žádné komentáře:

Okomentovat