čtvrtek 14. listopadu 2013

1. část

"Ahoj Amy"
"Čau Bruno."
"Tak co to bude dneska? A vůbec, kam to budeš chtít? Mám ten dojem, že už jsem ti potetoval každý kousek těla." zasmál se můj nejlepší kamarád a tatér v jedné osobě.
"Hele! Každý kousek rozhodně ne! Vždyť mám jenom pár tetování." ohradila jsem se s úsměvem.
"Že 'pár'. Jsi vtipná Amy."
"Já vím. A proto mě tak miluješ." šťouchla jsem do něj a sedla si na- mně velice dobře známé- tatérské křeslo. Bruno si mezitím nachytal všechno potřebné a já mu podala vlastnoručně namalovanou předlohu.
"Nic složitějšího si tam neměla?"
"Bohužel ne." zaasmála jsem se "Ale ty to zvládneš.ů Mrkla jsem na něj a pohodlněji se usadila.
"Fajn. Kam to bude?" "Na levou lopatku" Odpověděla jsem stručně a otočila se mu zády. Sundala jsem si tričko a ramíko od podprsenky z levého ramene. Mezitím co mi Bruno tetoval hlavu tigra na lopatku přemýšlela sem nad mými ostatními tetováními.
Není to tak dávno co byli potetování pouze námořníci a vězni. Poté se k nim přidali příslušníci různých gangů, kteří tím chtěli dokázat svoji věrnost. Tetování bylo dlouhou dobu určeno "pochybným" skupinkám. Teprve ke konci 20. století se to začalo stávat znamením punkerů, rockerů a dalších lidí, kteří se chtěli nějak odlišit. Vždy mělo nějaký význam. V dnešní době ho má většina lidí pouze na okrasu a nemá pro ně žádný hlubší význam. Pro mě, ale všechna moje tetování mají speciální význam. Například, ten tygr, co mi ho zrovna Bruno tetuje. Je znamením mé síly, ale i osamělosti. Květ růže a malý křížek na mém levém prsu, mají pro mě asi největší význam. Jsou tam kvůli mé matce. Jmenovalaa se Rose a před třemi lety zemřela. Je to moje první tetování. Moje notičky za pravým uchem byly vytetovány měsíc na to. Hudba je pro mě vším. Za levým uchem mám vytetován znak mé nejoblíbenější kapely. Přes páteř mám vytetováno 'Nothing lasts forever'. Na pravém předloktí mám nápis 'FrenEmies' abych věděla, že nikomu se nedá věřit. Měla jsem nejlepší kamarádku, ze které je momentálně můj největší nepřítel. Využila toho, že o mně věděla absolutně všechno. Naštěstí jsem se po smrti matky přestěhovala a o ní už jsem neslyšela. Od té doby nemám moc přátel a těch pár, co mám o mně neví skoro nic. Na vnitřní straně pravého kotníku mám motýla a kotvu. Znamení toho, že někdy jde všechno lehce a jindy se nemůžeme pohnout z místa. Na obou zápěstích mám po celém obvodu provaz vytetovaný bílým inkoustem. Znamení toho, že vždy jsme svázaní něčím, ikdyž to nevidíme. Na pozadí mám napsáno 'Kiss this'-moje reakce na názory ostatních. Jsou to malá tetování a většinou si je na první pohled nikdo nevšimne. Ikdyž jsem "drsná" holka nechci, aby byli vidět. Ale moji "image drsné holky" zachraňuje piercing v obočí, ve rtu a jazyku.
Tohle totování bude asi na dlouho. Usmála jem se nad mou úvahou, když Bruno už dvě hodiny dělal na mém tygrovi.
"Bruno? Na jak dlouho, to ještě vidíš?"
"No jsem v půlce, tak ještě asi 2 hoďky." jenom jsem se pohodlněji usadila a dál bloumala v myšlenkách……..

Žádné komentáře:

Okomentovat