čtvrtek 14. listopadu 2013

2. díl

"Charlie! Telefon!" volala na mě z obýváku mamka.
"Už letím" křikla jsem a utíkala do schodů, protože jsem byla zrovna v garáži a štelovala si bicí.
"Volají z té agentury,co pořádala ten konkurz, takže by si asi měla změnit hlas." stihla mi ještě říct mamka než jsem se ozvala.
"Prosím?"
"Dobrý den, tady Mel Sheen a volám vám kvůli výsledkům z konkurzu na nového bubeníka, kterého jste se účastnil. Chceme vám oznámit, že jste byl na toto místo vybrán a potřebujeme, aby jste se zítra ve 3 hodiny odpoledne dostavil do haly, kde probíhal konkurz, aby jste se seznámil se zbývajícími členy kapely, podepsal smlouvu a domluvil si termíny zkoušek." v tu chvíli jsem měla chuť skákat dva metry dvacet, ale musela jsem se udražet.
"Tak to je bomba! Děkuji mockrát, zítra ve tři tam budu. Naschledanou." položila jsem telefon a začla pištět a skákat jak žaba. Doskákala jsem až k mamce a pořádně ji objala.
"Podle reakce usuzuju, že tě vzali."
"Usuzuješ správně jdu to říct bráchovi, kdyby náhodou neslyšel moji reakci." ještě jednou jsem mamku silně objala a šla to vyzvonit bráchovi a partě.

Druhý den 15:05
Už jsem se seznámila s dalšími členy kapely a teď jenom čekáme až dorazí jeden z manažerů, aby nám dal k podpisu smlouvy a dohodly sme si termíny zkoušek. Asi bych vám měla představit zbývající členy kapely, takže na kytaru hraje Jeremy na klávesi hraje Max a na basu Phil. Všichni jsme v podobném věku a řeknu vám, budu mít co dělat abych se jako holka neprozradila. Dohodli jsme se, že až tady skončíme zajdeme si na pozdní oběd, abychom se líp poznali.

Tak smlouvy skontrolované, přečtené a podepsané. Momentálně sedíme v jednom z mnoha 'mekáčů' a přemýšlíme pro koho, že to vlastně budem hrát. Kluci furt básní, že by to mohla být Taylor Swift nebo Jessie J prý by se nezlobili ani kdyby to byli Little mix, mně je to putna. V kapse mi začal vybrovat mobil, kvůli příchozí sms a kluci na tom byli stejně tipla bych, že nám konečně oznamují pro koho budem hrát. Otevřela jsem ji a málem jsem sebou sekla vo zem. Máme hrát pro One Direction. Viděla jsem kluky jak jenom protáhli obličeje a já nemohla popadnout dech, tohle mi dělají naschvál! Rychle jsem se vzpamatovala a taky se zatvářila kysele. Ikdyž mě jejich hudba nic moc neříká, přiznejme si, že jsou zatraceně sexy! Teď se budu muset ovládat ještě víc abych neslintala. Zítra se máme zastavit na zkkoušku i s něma, takže pro mě to bude zkouška dvojnásobná. Zatímco kluci začali rozebírat, která holka za pultem je nejhezčí já rychle napsala bráchovi, aby se pro mě stavil, že si musím nakoupit věci hodné 'kluka' v mých letech. Za 15 minut byl u nás, představila jsem ho klukům, rozloučila se s nimi a vypadli sme do obchoďáku. Tam sme si povídali, a když jsem mu řekla pro koho budeme hrát začal se nekontrolovatelně smát. Domů jsem dorazila úplně mrtvá s asi miliónem klučičích věcí. Rychle jsem se osprchovala, zalezla do postele a psychycky se připravovala na zítřek.

Žádné komentáře:

Okomentovat